Wednesday, March 7, 2012

Osaleja Kirke Talu

Kes on su lemmik (moe)disainer Eestis?
Mul ei ole küll kindlat lemmikut, aga kõige enam jäävad mulle oma kollektsioonidega silma Liisi Eesmaa ja Triinu Pungits. Neis on mõlemas mingi kiiks sees, mis mulle hirmsasti meeldib.

Milline on sinu esitletava kollektsiooni idee?
Minu kollektsiooni idee on anda vaatajateni teatraalsust, värvidega mängimist ja käsitsi tikitud detaile(nendele ongi suunatud kõige suurem rõhk).

Soovita mõni oma hetke lemmiklaul.
Lana Del Rey - National Anthem

Mida keegi sinust ei tea?
Hetkel näiteks ei tea keegi, mis mõtted mul juba oma järgmise kollektsiooniga peas keerlevad.

Palun lõpeta lause. Kui mul oleks miljon krooni ma...
Kui mul oleks miljon krooni, siis ma arvatavasti investeeriksin selle raha oma haridusse, kuna suur soov oleks moedisaineri amet omandada peale gümnaasiumi näiteks Londonis. Ilmselgelt hüppaksin läbi ka kõikidest moepealinnadest, nagu näiteks Pariisist ja Milanost.

No comments:

Post a Comment