Monday, March 5, 2012

OSALEJA Mari-Liis Puust



Kes on su lemmik (moe)disainer Eestis?
Juba pikemat aega olen lummatud olnud Liisi Eesmaast. Tema kollektsioonid on alati nii omanäolised ja armsad.
Milline on sinu esitletava kollektsiooni idee?
Mu enda kollektsiooni idee seisneb sellest, et noored julgeks rohkem värvide ja erinevate materjalidega mängida. Mõte ongi näidata mõningaid variante siis :)
Soovita mõni oma hetke lemmiklaul.
Hetke lemmiklauluks on Ellie Goulding- Your song.

Mida keegi sinust ei tea?
Ma arvan et päris paljud ei tea mida ma tihti tunnen või mis mu sisemuses tegelikult toimub. Aga ehk see ongi 
parem, pisike salapära ja müsteeria mu sees, millest kellegil aimu pole.
 Palun lõpeta lause. Kui mul oleks miljon krooni ma...
Kui mul oleks miljon krooni..ma läheks Londonisse elama, mõnda katusekorterisse, kus mul on hubane boheemlaslik 
ja vanaaegses stiilis elamine ning pool rahast annetaks kodutute loomade varjupaikadele.

No comments:

Post a Comment