Tuesday, March 6, 2012

Osaleja Kristina Toome

Kes on su lemmik (moe)disainer Eestis?
Mul ei ole iidolit keda ma austaks 100%, mul on moe vend Taavi Turk kellelt on alati  võimalik  nõu küsida.
Märgiks aga ära Liina Stein kes meeldib mulle oma naiseliku joone pärast. Ma jumaldan moes naiselikust ja arvan, et ükskõik mida ka inimesed ei kannaks tuleks naisel olla ikka naiselik ja oma ilu näitata.


Milline on sinu esitletava kollektsiooni idee?
Koleksooni iseeks on  valguse mäng. Seda igavest valguse ja pimeduse võistlust peab iga inimene oma silmaga nägama. Pangem tähele pisiasju, et siis näha suuri asju.


Soovita mõni oma hetke lemmiklaul.
Ma küll ei vali lemmiklaule mitte kunagi, sest ma arvan, et avatud silmaringiga inimene ei peaks koonduma millegi kindla otsa vaid viljelema erinevaid stiile. Tänu sellele kasvab teadlikus oma ümber toimuvast.
Siia  ma valiks loo Rihanna- hard.  See laul on nagu võimsa naise laul, kui ma kuulan seda laulu tean ma, et  ma saan olla see kes ma tahan. Nagu  mu väga hea sõber nädal tagasi ütles, et kui ta peaks mind ühe sõnaga kirjeldama siis ta ütleks Diva. See laul on diivalik ja  mina olen Diva.



Mida keegi sinust ei tea?
Seda keegi minust teadma ka ei saa. iga fakt mis on lubatud kellegile teadmiseks on juba vähemalt ühele inimesele teada, seega kõik muu on minu teada ja ongi nii mõeldud. Kui aga sõnastada nii, et mida paljud minust ei tea. Ma olen üks pagana laisk inimene. Alatasa ma ütlen: Kallid  inimesed käige mu sõnade mitte mu tegude järgi ja siis te jõuate tippu.

Palun lõpeta lause. Kui mul oleks miljon krooni ma annaks selle oma emmele ja issile kes on elu jooksul kulutanud minu peale juba päris mitmeid miljoneid. Just tänu neile kahele inglile olen mina,  nende armas temperamentne tütar, saanud kõik mida mu hing ihkab. Paraku süües kasvab isu ja mida  vanemaks me saame seda rohkem me tahame, niiet ma arvan et see üks miljon on veel köömes sulle selle kõrval mida mu kallid vanemad minu peale kulutama peavad. Paraku haridus on kallis ja veel kallim on edu saavutamine.

No comments:

Post a Comment